eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdrzucona reklamacja UPS › Odrzucona reklamacja UPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odrzucona reklamacja UPS
    Date: Tue, 18 Nov 2008 11:06:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <gfu425$rdv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 158-mo6-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1227002757 28095 212.76.56.158 (18 Nov 2008 10:05:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Nov 2008 10:05:57 +0000 (UTC)
    X-User: ketmia1
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:563668
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    we wrzesniu, nieszczesliwie wyslalam umywalke za posrednictwem
    wspomnianej firmy, umywalka dotarla do klienta z peknieciem
    uniemozliwiajacym jej dalsze uzytkowanie.
    Protokol uszkodzenia zostal zpisany przy kuriezrze, przy nim paczka byla
    otwierana. Przesyłka byla zabezpieczona wedle ich wskazan, nie bylo
    wolnych przestrzeni wewnatrz, na zewnatrz dodatkowo owinieta byla folia
    babelkowa, oznaczona aby uwazac, jest to ceramika sanitarna, mimo
    wszystko dotarla uszkodzona.
    No i coz UPS nie uznal reklamacji. Zawiadomili mnie, ze "... na
    podstawie zgromadzonych dokumentów i informacji, nie stwierdzono
    zaistnienia odpowiedzialnosci odszkodowawczej w rozumieniu Ogolnych
    warunkow swadczenia uslug UPS."
    Nie wiem czy takie stwierdzenie moge potraktowac jako odrzucenie
    reklamacji, jasno napisane nie jest, choc wskazuje na odrzucenie. Nie ma
    zadnej podstawy prawnej na podstawie, ktorej odrzucaja reklamacje...
    A jakie uzasadnienie...
    "zgodnie z protokolem szkody, opakowanie zewnetrzne pozostalo
    nienaruszone, nie mozna zatem stwierdzic, ze szkoda powstala podczas
    wykonywania uslugi transportowej"
    Po mojej odpowiedzi, odpisali, ze podtrzymuja swoje stanowisko...
    umywalki fizycznie nie mam, zostala u klienta i wyrzucona na smietnik...

    Co z tym dalej, do sadu cywilnego wniesc pozew o zwrot wartosci
    zniszczonej rzeczy, kosztow zwiazanych z nadaniem przedmiotu oraz
    kosztow postepowania sądowego?
    czy jakis konkretny wydzial (gospodarczy?), za kazda wskazowke bede
    wdzieczna,bo nawet nie wiem od czego mam zaczac, ale zamierzam sie
    przegryzc przez temat

    inspekcja handlowa, niestety tylko i wylacznie moze przeprowadzac
    mediacje pomiedzy konsumentem i przedsiebiorca

    jak to wyglada jakie koszty ja musze poniesc, jaki czas jest na
    wniesienie takiego pozwu, umywalka - wartosc 380 zł plus koszt wysylki,
    byla dodatkowo ubezpieczona, mimo wszystko wina nie lezy po ich stronie ;)
    moze i wiekszosc odpowie, ze nie warto dla takiej kwoty... jednak jest
    to moja druga przygoda z ta firma... wczesniej byla identyczna sytuacja
    i tym razem nie zamierzam im odpuscic

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1