  • Data: 2003-07-16 06:16:58
    Temat: Odprawa
    Od: "mark" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pracuje w obecnej firmie 8 lat, której sytuacja finansowa jest nie
    najlepsza. Wypłata płacona w ratach, coraz później.
    Posiadam zaległy urlop z 2001 roku oraz dodatkowe dni wolne płatne za
    soboty. Mam umowę na czas nieokreślony.
    Czy w przypadku ogłoszenia upadłości przysługuje mi odprawa 3 miesięczna,
    czy przysługuje mi ekwiwalent za urlop oraz za dodatkowe dni wolne?
    PS Wiem, że praktyka ma się różnie z prawem, ale chciałbym wiedzieć na czym
    stoje.

    Z góry dziękuje za pomoc.