eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za złamanie praw autorskich przez zleceniobiorce › Odpowiedzialność za złamanie praw autorskich przez zleceniobiorce
    From: Mateusz Gruszczyński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzialność za złamanie praw autorskich przez zleceniobiorce
    Date: Wed, 17 Nov 2010 12:22:48 -0800 (PST)

    Witam. Czy w przypadku, gdy zlecam komuś wykonanie programu
    komputerowego (umowa zlecenie, umowa o dzieło, nie pracownik etatowy)
    to czy w przypadku złamania przez niego praw autorskich (bez mojej
    wiedzy) właściciel autorskich praw majątkowych może rościć sobie ode
    mnie zadośćuczynienia za złamanie tych praw, ewentualnie przekazania
    mu zysków ze sprzedaży takiego programu? Czy może musi zwrócić się o
    to do zleceniobiorcy który te prawa złamał? Z góry dziękue za pomoc