  • Data: 2005-10-04 09:05:07
    Temat: Odpowiedzialność prawna ISP za wpółdzielony dysk sieciowy
    Od: "Jasiu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zauważyłem u mojej konkurencji usługę TPD;) Jest to tzw wspólny dysk FTP
    sieciowy w ramach sieci Aster City dostępny dla wszystkich jej użytkowników za
    dodatkową opłatą. Kolega wykupił tę usługę i jak się domyślałem na tym dysku
    same piraty (filmy, muza, soft). Nie było do tego żadnych regulaminów
    dodatkowych ani umowy - a z tego co mi wiadomo ISP odpowiada za dane zawarte na
    swoim dysku? A może się mylę? Jeśli jest możliwość przerzucenia
    odpowiedzialności za to co zamieszcza na dysku na użytkownika to jak to wygląda?
    Czy są do tego jakieś możliwości prawne? Ktoś się może orientuje?

    Pzdr
    Janek