  • 11. Data: 2012-01-04 21:12:18
    Temat: Re: Odpis z Księgi Wieczystej
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    "Na pewno" można przelewem (tylko musisz wcześniej sprawdzić numer konta,
    przelać i wydrukować potwierdzenie - tak jest w W-wie, i łatwo tu pomylić SO
    z SR, na szczęście to inne wejścia do tego samego budynku).

    30 zł "ryczałtem" za wypis to i dużo i mało.
    Za jedną kartkę dużo, ale jak masz 200 stron (jakaś KW dużej wspólnoty lub
    Spółdzielni) to się robi taniej, niż ksero.

  • 12. Data: 2012-01-05 18:40:16
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-03 18:12, Marcin pisze:
    > witam.
    >
    > mam kilka pytań w kwestii uzyskiwania odpisu z Księgi Wieczystej (w
    > Sądzie w Krakowie).
    >
    > a może się po prostu czepiam?
    > Marcin

    można przelewem, 30 zeta to bardzo tanio.

    Zaświadczenie o niekaralności kosztuje 50 zeta a nie wymaga żadnego
    drukowania (Pani wbija pieczęć na wniosku)

    Icek

  • 13. Data: 2012-01-05 18:42:17
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-01-04 22:12, _ąćęłńóśźż. pisze:
> [...]
    > Za jedną kartkę dużo, ale jak masz 200 stron (jakaś KW dużej wspólnoty lub
    > Spółdzielni) to się robi taniej, niż ksero.

    ja ostatnio zamawiałem 2 egzemplarze. Musiałem złożyć w postępowaniu. 1
    egzemplarz to było 2000 stron (słownie: dwa tysiące). Cena stała (chwali
    się)

    Icek

  • 14. Data: 2012-01-05 21:48:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Icek <i...@d...pl> writes:

    > ja ostatnio zamawiałem 2 egzemplarze. Musiałem złożyć w postępowaniu.
    > 1 egzemplarz to było 2000 stron (słownie: dwa tysiące). Cena stała
    > (chwali się)

    Co to za nieruchomość, gdański falowiec czy co?

    MJ

  • 15. Data: 2012-01-05 21:49:15
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Też to miałem na końcu języka.
    Teraz każda ciota przyjmująca do pracy chce od Ciebie zaświadczenia o
    niekaralności.
    Najlepiej nie starszego niż miesiąc.

    -----

  • 16. Data: 2012-01-07 12:04:42
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Co to za nieruchomość, gdański falowiec czy co?

    taka duża SM we Wro ;)

    Icek

  • 17. Data: 2012-01-07 17:18:07
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    >w jaki sposób przelewem?

    sama płaciłam to wiem. Na www jest instrukcja.
    Wydruk z www jest i musi być chonorowany jeśli jest napis że nie wymaga
    podpisu (lol)

    Stefa

  • 18. Data: 2012-01-07 21:50:56
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Swoją drogą czy sąd dopuściłby złożenie tego na płycie CD?

    -----