  • Data: 2005-04-01 14:42:54
    Temat: Odp: problem z mieszkaniem !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pisząc krótko to sprawa wygląda tak
    -pisemna umowa dot. przepisania mieszkania za kwotę .....
    -mieszkanie nie przepisane , pieniądze skasowane(czyli nie wywiązanie sie z
    umowy)
    -zaległe faktury Kowalskiego bo mieszkania nie przepisał i nadal na niego
    przychodziły
    -mieszkanie zadłużone , Kowalski nadal włascicielem a Iksinki sie wymeldowal
    :-)
    Ja jestem pewny że Iksinski nie odpowie za zaległe płatności bo ....
    formalnie Kowalskiego mieszkanie i jego zaległości !

    Nikon