    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: powrót z urlopu wychowawczego
    Date: Mon, 10 Feb 2003 10:52:02 +0100

    Użytkownik Carol <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b27rqm$8hd$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, ale czy pracodawca może się NIE ZGODZIĆ ?

    napisałam wcześniejszy powrot może nastapić za zgodą pracodawcy czyli
    wniosek z tego ,że może się nie zgodzić w innym przypadku ma obowiązek
    dopuszczenia pracownika do pracy na stanowisku równorzednym z zajmowanym
    przed urlopem lub na innym odpowiadającym kwalifikacjom pracownika z
    wynagrodzeniem nie niższym od wynagrodzenia przysługującego w dniu podjecia
    pracy na stanowisku zajmowanym przed urlopem tak wiec wynagrodzenie może być
    wyższe lub równe wynagrodzeniu jakie otrzymywał pracownik przed urlopem...

    Sandra