    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: poszukuje darmowego radcy prawnego...
    Date: Fri, 15 Nov 2002 17:55:49 +0100

    Użytkownik Monisia_ <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar2j0d$2kl$...@n...gazeta.pl...
    > Witam,
    > Poszukuje darmowego radcy prawnego, specjalizujacego sie w rozwodach i
    > podzialach majatku.
    > Chcialam sie dowiedziec czy za dlugi meza zaciagniete przed slubem ja
    > ponosze odpowiedzialnosc?

    Nie widze problemu w pomocy dot. powyższych sytuacji ale nasuwa się pytanie
    , co się działo z tymi długami w trakcie trwania związku małżeńskiego? jak
    rozwiązywaliście ten problem? czy długi były zaciągnięte na poczet
    przyszłego związku małżeńskiego? Jeśli chcesz pomocy prosze pisz na priv
    oczywiście obiektywnie oceniając sytuację.

    Sandra