  • Data: 2003-02-23 20:54:42
    Temat: Odp: podział mieszkania z KW a wspólnota mieszkaniowa
    Od: "Pawel Sikora" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Co do podziału na 2 mieszkania. To jest to możliwe ale oba lokale muszą
    spełniać wymogi samodzielności
    określone w ustawie o własności lokali (art. 2). O ile pamiętam
    samodzielność stwierdza starosta.

    Co do strychu to o ile dobrze zrozumiałem chcecie część tego strychu, który
    nie jest waszą własnością
    zaadpotować? Jak wiadomo strych taki stanowi część nieruchomości wspólnej i
    w takiej sytuacji konieczna będzie uchwała wspólnoty o zbyciu określonemu
    właścicielowi (który chce dokonać adaptacji) określonej części (tzn. ten
    strych) .Hmm no i to chyba tyle...Sprawdzę to jeszcze bo pamiętam, że gdzieś
    się już zetknąłem z identycznym kazusem

    Pozdr