  • Data: 2003-07-09 08:34:31
    Temat: Odp: komornik zajał mi wynagrodzenie
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > komornik zajął mi pensję w wysokosci50% moich poborów, matomiast zona ma
    > wyrok alimentacyjny na dzieci .Kto ma pierwszeństwo do moich dochodów i
    czy
    > zona musi sciągać alimenty przez komornika czy wystarczy bezposrednia
    > interwencja w zakładzie pracy.
    > Krzysztof

    Jeśli płaciłby Pan w ustalonym terminie dobrowolnie, niepotrzebne by było
    zajęcie komornicze.....
    Proszę podpisać ugodę z żoną, że zobowiązuje się Pan sam przekazywać
    alimenty w ustalonym terminie i niech ona złoży wniosek o zawieszenie
    egzekucji w zwiazku z dobrowolnym spełnianiem świadczenia przez dłużnika.
    -Renata