  • Data: 2003-07-07 12:53:40
    Temat: Odp: czy mozna sprawdzic czy ktos wyslal mi cos poczta???
    Od: "dziwak" <d...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od momentu jak ja wyslal (tak twierdzi) minal ponad
    > tydzien, wiec instrukcja powinna byc juz u mnie.

    jesli wyslal listem zwyklym to nic nie zrobisz - nie ma dowodu nadania wiec
    nawet jesli zaginie to i tak nikt za to nie odpowiada.
    jesli wyslal listem poleconym lub paczka to mozesz sprawdzic na swojej
    poczcie czy taka przesylka byla (mozliwe, ze nie dostales awizo).
    natomiast reklamacje, o ktorej pisze Jurek B. nadawca przesylki moze zlozyc
    po 14 dniach roboczych od nadania przesylki (list polecony lub paczka).

    pzdr
    janusz