  • Data: 2003-02-22 17:08:28
    Temat: Odp: Podwyższenie alimentów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > Mąż płaci alimenty na dziecko z poprzedniego związku. Od jakiegoś czasu
    nie
    > może znaleźć pracy i jest na moim utrzymaniu. Mamy jedno dziecko.
    > Czy sąd może podwyższyć alimenty biorąc pod uwagę moje zarobki ?
    > Jak się przed tym obronić?

    sąd jedynie robi rozeznanie w sytuacji pozwanego a alimenty jesli nie będą
    możliwe do wyegzekwowania a matka dziecka będzie spełniała odp. kryteria do
    uzyskania ich z funduszu wiec jej to będzie obojętne kto jej wypłaca czy
    zobowiazany czy państwo...
    może wnosić o podwyższenie alimentów k.r.o określa ,ze rodzice są
    zobowiazani do utrzymania dzieci i odwrotnie...

    Sandra