  • Data: 2010-10-20 12:27:55
    Temat: Odp: Paczka z cegłą a Policja
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9kf81$j8h$...@i...gazeta.pl...
    > Niby jest w regulaminie allegro, że tu można doliczyć koszty pakowania
    > czyli siłę roboczą i magazynowania, ale w pierwszej chwili nasuwa się że to
    > ukryta cena towaru. Widać też niezadowolenie innych kupujących z tego
    > powodu w negatywach i neutralach.

    ja wiem ze postepuje ogolne zdebilenie spoleczenstw w krajach nadmiernie
    rozwinietych i najfajniej by bylo gdyby wszystko uregulowali i "niczego
    nie bylo", ale skoro dwoch doroslych ludzi umawia sie ze wysylka listem
    zwyklym bedzie zamawiajacego kosztowala 6,50 to "chuj ci do tego, panie
    kolego" ile faktycznie kosztowala wysylajacego i dlaczego uznal ze powinien
    dostac tyle a nie mniej...