  • Data: 2009-11-18 19:24:34
    Temat: Odp: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u3lodwa1l60ql1@tmr...
    Dnia 18-11-2009 o 17:16:10 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Prokurator co najwyżej ustali że wyszło to z firmy Heniex Henryk
    > Henrykowski,
    > podpis jest nie wiadomo kogo, a właściciel mówi że nie wie kto to
    > konkretne
    > zlecenie obrabiał.

    Oczywiście takiego wyniku postępowania nie sposób wykluczyć, ale moim
    zdaniem nie należy przesadzać. Ilość osób zatrudnionych w firmie jest
    skończona i można w ostateczności pobrać wzory podpisów od wszystkich
    wchodzących w rachubę. Co więcej skoro wiemy, kiedy zlecenie wyszło i z
    którego oddziału firmy, to mamy ograniczenie do jednej zmiany. Z
    doświadczenia wiem, że wbrew pozorom ustalenie tego jest możliwe w dość
    szybki sposób. Pracownikom zmiany się wyjaśnia, że zostaną wzięte wzory
    podpisów od wszystkich, zlecona ekspertyza, za którą zapłaci sprawca. To
    dość spora kwota i przeważnie sprawca się zgłasza sam. No i oczywiście
    poszukiwanie sparwcy jednego takiego zlecenia to trochę bezsensowne jest,
    bo mógł się choćby pomylić. Ale jak wpłynie kilka zawiadomień, to nikt
    sobie na masowe tworzenie "nn-ek" nie pozwoli. Natomiast teraz takiego
    problemu generalnie nie ma, a w każdym razie spotyka się je sporadycznie.