  • Data: 2003-07-25 08:20:40
    Temat: Odp: Jedno małe pytanie z trochę przydługim wstępem
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w przypadku gdyby sprawa miała się odbyć zaocznie zostanę wcześniej
    > o tym poinformowany?
    >
    > Jeśli nie dostanę żadnego zawiadomienia że odbędzie się sprawa w trybie
    > zaocznym to czy mogę wcześniej w jakiś sposób zareagować tak abym miał
    > możliwość obrony?

    Sprawa odbedzie sie bez rozprawy w postępowaniu uproszczonym, ale dostaniesz
    nakaz zapłaty od którego możesz wnieść sprzeciw(ew. zarzuty) w ciągu 14 dni
    od jego otrzymania. Po wniesieniu sprzeciwu nakaz straci moc i Sąd wyznaczy
    rozprawę, na której będziesz mógł przedstawić swój opis sprawy. Ale
    zawiadomienie prokuratury-to dobry pomysł, będziesz miał dowód, że nie
    uznawałeś ich roszczenia.
    -Renata