-
11. Data: 2020-06-21 22:29:22
Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
Od: Kviat
W dniu 19.06.2020 o 20:49, nadir pisze:
> W dniu 19.06.2020 o 16:08, Olin pisze:
>
>> Owsiak nie kupuje sprzętu medycznego od handlarzy bronią, instruktorów
>> narciarskich i ich żon.
>
> Może tak, może nie?
To kupuje, czy nie?
>> Nie zdarza mu się również przepłacać
>
> Możliwe, że nie przepłaca za sprzęt.
> Natomiast wiem jak potem wygląda serwis, konserwacja i obsługa tego
> sprzętu, na przykład w szpitalch. Na serwisie producent/dystrybutor
> odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.
Podasz konkretny przykład, który można zweryfikować?
>> przede wszystkim nie wydaje publicznych pieniędzy.
>
> Swoich prywatnych też nie.
Ale jak już wpłacasz, to przynajmniej wiesz na co idą.
A nie że wpłacasz, a potem ktoś wbrew twojej woli przeznacza te wpłaty
na paśnik dla facetów przebierających się w czarne sukienki, albo na
planowanie budowy lotniska w polu, albo na budowę miliona aut
elektrycznych. Albo na "zakup" respiratorów od handlarza bronią.
Pozdrawiam
Piotr
-
12. Data: 2020-06-22 11:13:40
Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
Od: Olin <k...@a...w.stopce>
Dnia Fri, 19 Jun 2020 20:49:56 +0200, nadir napisał(a):
> Na serwisie producent/dystrybutor
> odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.
Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.
--
uzdrawiam
Grzesiek
adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
"Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości
wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu
http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/
-
13. Data: 2020-06-22 12:10:23
Temat: Re: Odmówi czy nie odmówi i "jeszcze raz kupi"?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nd5nsxoed74u$.17b0cdolm0l4a$.dlg@40tude
.net...
Dnia Fri, 19 Jun 2020 20:49:56 +0200, nadir napisał(a):
>> Na serwisie producent/dystrybutor
>> odbija sobie potem zniżki, których udzielił przy sprzedaży.
>Izdebski gwarantuje bezpłatny serwis pogwarancyjny?
>Jeśli tak, wiadomo czemu respiratory były dwukrotnie przepłacone.
Ch* wie, jaka tam była umowa, ale czeste jest, ze urzednicy sami
okreslaja sobie warunki gwarancji.
I bardzo dobrze - placa np za urzadzenie ktore ma pracowac 5 lat,
oferta cenowa ma obejmowac niezbedny serwis.
Zebym jak tak mogl sobie okreslic.
Tylko w tym przypadku, to pewnie nie okreslono takich drobiazgow, bo
nie bylo czasu :-)
J.