  • 1. Data: 2002-11-12 13:49:59
    Temat: Oddelegowanie za granice a niemieckie i polskie swieta
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam!
    Meczy mnie takie pytanie. Firma oddelegowuje mnie do pracy za granicami kraju.
    Ktory kalendarz pracy mnie obowiazuje - niemiecki czy polski?

    Czy moge wybrac sobie kalendarz?

    Bedac za granica trudno, zebym pracowal w swieto obowiazujace w danym kraju.
    Trudno tez, zebym na ten czas bral urlop. Przeciez to nie moja wina. Z drugiej
    strony co ze swietami polskimi? Przeciez w innym kraju nie ma swieta
    11.listopada a ja musze pracowac.

    Dodam, ze zatrudniony jestem w firmie polskiej na umowe o prace na czas
    nieokreslony i odbywam delegacje sluzbowe za granicami kraju. Coprawda ta
    delegacja trwa juz rok, ale rozliczam ja co tydzien na ogolnych zasadach
    delegacji.

    Wdzieczny bede za wszelkie podpowiedzi.
    Pozdrowienia