  • 1. Data: 2004-03-16 18:24:16
    Temat: Od ostatniej komisji wojskowej pogorszyl mi sie stan zdrowia...
    Od: "silentbobo" <s...@g...pl>

    tzn mam wade wzroku -6,0 dioptrii na obu oczach, czy to mnie kwalifikuje do
    kategorii D ?? Jezeli tak to jak mam poinformowac o tym WKU ?? Jakies
    podanie ?? Do kogo ?? :-)
    Jest wogole sens zawracac sobie glowe czy -6,0 to zamalo ??

  • 2. Data: 2004-03-16 18:52:11
    Od: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>

    Ubiegaj sie o zmiane kategorii... Chyba ze cos sie pozmienialo w ciagu
    ostatnich 13 lat, ale tak bylo...