  • 121. Data: 2011-06-01 10:12:56
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-31 10:49:06 +0200, Kamil <a...@a...com> said:

    > Który będzie "przypadkowo" wciskany w sytuacjach nam odpowiadających ;)

    Aleście odkryli.
    Na początku lat 70. ub. wieku w RFN proponowano czarną skrzynkę do
    samochodu - rejstrującą przyspieszenia, prędkość, czas i siłę
    hamowania, stan oświetlenia...

    ...z guzikiem RESET dla wolących, by te dane nie ujrzały światła dziennego.
    To teraz zgadujcie, co się z pomysłem stało.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 122. Data: 2011-06-01 10:22:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Aleście odkryli.
    > Na początku lat 70. ub. wieku w RFN proponowano czarną skrzynkę do
    > samochodu - rejstrującą przyspieszenia, prędkość, czas i siłę hamowania,
    > stan oświetlenia...

    w stanach w niektórych autach są czarne skrzynki

  • 123. Data: 2011-06-01 10:24:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Czyli te ubezpieczenia pieszych od chodzeniach po drodze, tak ?

    chyli co, oc od jeżdżenia po drogach?

  • 124. Data: 2011-06-01 10:25:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is50bj$igu$...@n...onet.pl...

    > Ale to nie jest argument za obowiązkowymi ubezpieczeniami, a o tym
    > dyskutujemy.

    tym bardziej nie jest to argument przeciw, a nieśmiało przypominam, że sam
    go podniosłeś

  • 125. Data: 2011-06-01 10:30:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is50d0$igu$...@n...onet.pl...

    > Ponosisz ją na każdym kroku. To też jest cena wolności. Ubezpieczenie
    > wszystkich od wszystkiego do niebezpieczna utopia.

    nieubezpieczanie kogokolwiekj, to paranoja, możemy się tak licytować długo

    paranoją jest również to, że ja jako posiadacz kilku pojazdów, muszę opłacać
    oc za wszystkie, mimo iż tylko jeden na raz może poruszać się po ulicach,
    ubezpieczenia oc od aut w renowacji, które przez miesiące nie wyjeżdżają na
    ulice to czyste złodziejstwo itd
    dlatego uważam że ubezpieczony powinien być człowiek, a nie przedmiot, bo to
    człowiek czyni szkodę, jak pożyczę komuś auto i będzie miał dzwona, to
    naprawa idzie z mojego oc, a nie z jego, ja ponoszę dodatkowe straty i tu
    znowu mój pomysł prostuje sytuację, więc jak sam widzisz nie jest to
    pozbawione sensu

  • 126. Data: 2011-06-01 10:43:46
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Mi po nic (pomijając, że byłoby taniej). Ale np. potrącony pieszy dzięki
    > temu właściwie zostanie oszacowany.

    to niech pieszy sobie nosi

    Icek

  • 127. Data: 2011-06-01 10:48:36
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Szkoda rowerowa jest jednak zazwyczaj o wiele niższa i kilka tysięcy
    > złotych jest to wyegzekwowania.

    tez nie jestem za przymusowym OC ale biorac pod uwage obecna sytuacje
    zamiast ratowac zycia cyklisty kosztem samochodu i swojego zdrowia
    trzeba walic w cykliste bo szkody materialne sa niewielkie

    Icek

  • 128. Data: 2011-06-01 10:52:04
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-06-01 09:26, Liwiusz pisze:

    > Rzadkie.

    bo majac swiadomosc, ze rowerzysta nie ma OC wali w rowerzyste zamiast w
    sciane

    Icek

  • 129. Data: 2011-06-01 11:14:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > naprawa idzie z mojego oc, a nie z jego, ja ponoszę dodatkowe straty i tu
    > znowu mój pomysł prostuje sytuację, więc jak sam widzisz nie jest to

    To po prostu inne ubezpieczenie

  • 130. Data: 2011-06-01 11:17:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > chyli co, oc od jeżdżenia po drogach?

    A ja nie mówiłem, że takie oc jest bez sensu tylko akurat inne płacimy. A
    jak mamy płacić od jeżdżenia to musi być dobrowolne bo przecież nie
    obejmiemy ubezpieczeniem starej babci, która w ogóle jeździć nie umie i z
    domu nie wychodzi, więc ubezpieczenie od chodzenia też odpada.