  • 1. Data: 2010-03-11 12:38:27
    Temat: Obowiązek meldunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Tesciowa, ktora mieszka w innym miescie, jest powaznie chora. Chcemy z zona
    wziąć ja do siebie. Byc moze na stale, a moze na jakis czas. I tu mam
    pytanie.
    Czy w takim przypadku bedziemy musieli ja zameldowac u siebie? Jak to
    zrobic, zeby nie wymeldowywac jej z jej mieszkania?
    Czyli zeby byla zameldowana u siebie, a mieszkala u nas? Oba mieszka (nasze
    i tesciowej) są prywatne bezczynszowe (jesli to ma jakies znaczenie).

  • 2. Data: 2010-03-11 12:49:05
    Temat: Re: Obowiązek meldunku
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Ajgor pisze:
> [...]
    > pytanie.
    > Czy w takim przypadku bedziemy musieli ja zameldowac u siebie?

    Z prawnego punktu widzenia - tak

    > Jak to
    > zrobic, zeby nie wymeldowywac jej z jej mieszkania?

    Wystarczy zameldować ją u Was czasowo, wtedy nie musisz wymeldowywać ze
    stałego miejsca zamieszkania.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2010-03-11 12:50:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >Czy w takim przypadku bedziemy musieli ja zameldowac u siebie?

    Teoretycznie powinniście.

    > Czyli zeby byla zameldowana u siebie, a mieszkala u nas? Oba mieszka
    > (nasze i tesciowej) są prywatne bezczynszowe (jesli to ma jakies
    > znaczenie).

    Zameldować na pobyt tymczasowy u siebie. Bedzie na stale zameldowana tam.

  • 4. Data: 2010-03-11 13:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor pisze:

    > Czy w takim przypadku bedziemy musieli ja zameldowac u siebie? Jak to

    Tak.

    > zrobic, zeby nie wymeldowywac jej z jej mieszkania?

    Jeśli to tymczasowo - to zameldować czasowo.

    > Czyli zeby byla zameldowana u siebie, a mieszkala u nas? Oba mieszka (nasze
    > i tesciowej) są prywatne bezczynszowe (jesli to ma jakies znaczenie).

    A jakie znaczenie ma to, że nie będzie zameldowana "u siebie"?

  • 5. Data: 2010-03-11 15:29:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:
> [...]
    > Czyli zeby byla zameldowana u siebie, a mieszkala u nas? Oba mieszka (nasze
    > i tesciowej) są prywatne bezczynszowe (jesli to ma jakies znaczenie).

    a do czego wam ten meldunek potrzebny "u niej"?