  • 51. Data: 2020-04-03 18:17:09
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 09:46, RadoslawF pisze:

    > Jak mnie nie będzie w domu to i fotki nie zrobię.

    No właśnie.

    > Jak poczekają aż wrócę to zrobię, a jak nie poczekają
    > to porozmawiają domofonem z sąsiadem i też będzie dobrze.

    Chyba jak nie wyślesz, to przychodzą i chcą żebyś im z okna machał.
    Musiałbyś sąsiada zostawić z flaszką u siebie w domu;)

    Inna sprawa, że zapewne chcą zdjęcia i jak nie wyślesz to dopiero jadą
    (inaczej to żadne ułatwienie). Więc masz kilka (naście, dziesiąt) minut,
    żeby wrócić.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-04-03 18:18:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 17:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    > specjalnej aplikacji rządowej.
    > https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    BTW - jak to jest - przecież nie ma obowiązku obciążania siebie i
    bliskich, więc żądanie pod karą zainstalowania takiej apki (pomijając
    już inne aspekty stanu wyjątkowego bez stanu wyjątkowego) jest
    działaniem bezprawnym.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-04-03 18:20:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 11:03, Olin pisze:

    > W aplikacji wykorzystywana jest geolokalizacja oraz system porównywania
    > twarzy.

    Że co? Mam im dać wzorzec swojej mordy bo tak?

    > Czas przeznaczony na wykonanie selfie to 20 minut od otrzymania SMS-a. Po
    > upływie tego czasu osoba objęta kwarantanną dostanie wiadomość
    > przypominającą. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie wykonamy zdjęcia będzie to
    > sygnał dla policji, że powinna sprawdzić, czy zasady kwarantanny nie są
    > łamane."

    Czyli mamy od 40 minut do dwóch godzin na powrót do domu. Przy dobrych
    wiatrach to można normalnie do pracy chodzić;)

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2020-04-03 18:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Że co? Mam im dać wzorzec swojej mordy bo tak?

    I tak maja fotke, ktora masz dowodzie :-)

    A ja lubie spac :-)

    J.

  • 55. Data: 2020-04-03 19:07:41
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > To akurat o tyle bez sensu, że przyjadą na kontrolę do Ciebie do domu, a
    > nie będą po Suwałkach jeździć./

    ale po co do domu skoro widzą że jestem w suwałkach ?

    > Przede wszystkim można wyłączyć komórkę i tyle.

    słusznie. po coś ma się tą drugą :)

  • 56. Data: 2020-04-03 19:22:56
    Od: n...@o...pl

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > A gówno sprawdzisz bo boicie się podejść
    > do szykanowanych kwarantanną i wystarczy wam kontakt
    > telefoniczny (plus pomachanie przez okno) lub przez
    > domofon.

    historia z wczoraj

    zadzwonili domofonem
    - to my policja, sprawdzamy, proszę podejść do okna
    - to nic nie da
    - dlaczego ?
    - okna mam z drugiej strony
    - a ok, to nam wystarczy

  • 57. Data: 2020-04-03 19:23:46
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przed fakegpsem. Jak masz sfakowanego GPSa to nie uruchomisz apki do
    > monitoringu.

    założysz się ? :)

  • 58. Data: 2020-04-03 19:30:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 19:23, n...@o...pl pisze:

    > założysz się ? :)

    Nie. Zakładam, że skoro to na szybko łatany program do udostępniania
    zdjęć to jest tam więcej bagów niż ficzerów.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-04-03 19:44:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 18:29, J.F. pisze:

    > I tak maja fotke, ktora masz dowodzie :-)

    Przeca wiadomo, że w dowodzie każdy ma fotkę w której jest podobny do
    nikogo, ale na pewno nie do niego samego;)

    A tak na poważnie - to przerobiona apka KantarGo z bibliotekami do
    mediów społecznościowych kodami do leclerka i chgw jakimi jeszcze
    śmieciami po podstawowej apce i co robiacej oraz cholera wie co
    wysyłającej i gdzie. I mam obowiązkowo jej powierzyć swoje imię,
    nazwisko, pesel, miejsce zamieszkania i mordę? To może od razu niech
    napiszą komu mam skan dowodu przesłać?

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-04-03 20:49:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-03 o 18:17, Shrek pisze:

    > No właśnie.

    > Chyba jak nie wyślesz, to przychodzą i chcą żebyś im z okna machał.
    > Musiałbyś sąsiada zostawić z flaszką u siebie w domu;)

    Żaden problem.
    A jak mieszkasz w bloku to przepinasz kabelki z domofonu
    zamieniając miejscami numer twój i sąsiada.
    I potwierdzi że jesteś?

    > Inna sprawa, że zapewne chcą zdjęcia i jak nie wyślesz to dopiero jadą
    > (inaczej to żadne ułatwienie). Więc masz kilka (naście, dziesiąt) minut,
    > żeby wrócić.

    Raczej kilka godzin bo dopisali mnie właśnie na koniec kolejki.