  • 1. Data: 2004-05-30 19:45:07
    Temat: Obowiązek dołączania instrukcji do oprogramowania?
    Od: "Wajuś" <w...@w...pl>

    Witam!

    Czy istnieje przepis mowiacy o obowiazku dolaczaniu instrukcji do
    oprogramowania komputerowego (w tym wypadku gier) i precyzujacy czy do
    tego grona zaliczyc tez mozna komercyjne oprogramowanie dolaczane "darmowo"
    do czasopism komputerowych?

    Pozdrawiam
    Adrian

  • 2. Data: 2004-05-30 20:17:01
    Temat: Re: Obowi?zek doł?czania instrukcji do oprogramowania?
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Waju?" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    ustawa o ochronie konsumentów -każdy produkt powinien posiadać....w
    tym instrukcję w j.polskim.
    Jak jest to twój produkt to nie rób sobie antyreklamy

    Lesław

  • 3. Data: 2004-05-30 21:19:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    leslaw wrote:
    > ustawa o ochronie konsumentów

    tyle że... nie ma takiej

    > -każdy produkt powinien posiadać....w
    > tym instrukcję w j.polskim.

    KG

  • 4. Data: 2004-05-30 21:20:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > ustawa o ochronie konsumentów -każdy produkt powinien posiadać....w
    > tym instrukcję w j.polskim.

    Czy sądzisz, że np. zapałki albo ołówek też?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 5. Data: 2004-05-30 22:03:03
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    > tyle że... nie ma takiej

    widziales kiedys instrukcje obslugi prezerwatywy?

    gumiaste pozdro
    ape

  • 6. Data: 2004-05-30 22:21:07
    Od: "SKY_NET" <w...@n...pl>

    >widziales kiedys instrukcje obslugi prezerwatywy?

    >gumiaste pozdro
    >ape

    Obawiam sie, ze akurat przy prezerwatywach jest instrukcja obslugi.
    SKY_NET

  • 7. Data: 2004-05-30 22:27:49
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "SKY_NET" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam sie, ze akurat przy prezerwatywach jest instrukcja obslugi.

    obawiasz sie czy wiesz?

    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2004-05-30 22:38:23
    Od: "SKY_NET" <w...@n...pl>

    Raczej sie obawiam bo ja... ja nie umiem.... czytac.

    SKY_NET

  • 9. Data: 2004-05-30 23:00:13
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    > Raczej sie obawiam bo ja... ja nie umiem.... czytac.

    oki, jak odpowiesz pod postem -to ci przetlumacze :p

    pozdro
    ape

  • 10. Data: 2004-05-31 08:24:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik ape napisał:

    > widziales kiedys instrukcje obslugi prezerwatywy?
    > gumiaste pozdro
    > ape

    Chyba nie złapałem dowcipu ... Każda prezerwatywa ma instrukcję
    obsługi i zalecenia dotyczące przechowywania ... Hmmm ...

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/