  • 21. Data: 2005-08-21 17:12:01
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:
    > Oraz, czy mogę

    > takie posty powinni odczytywac w sejmie przed uchwalaniem ustaw.

    A po co? W sejmie i tak wystarczająco dużo głupoty posłowie prezentują...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 22. Data: 2005-08-21 17:13:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Bo to jest dom rodziców i oni mogą go wyprosić wbrew woli córki. jak
    > będzie córka miała własne mieszkanie to wtedy może sobie robić co chce.

    Ale rodzice mają to w nosie, jak w wynika z mętnych zeznać
    świętojebliwego braciszka.

  • 23. Data: 2005-08-21 17:18:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcel-ak wrote:

    > Wolno, ale czy warto?

    Z takiego matoła jak ty? Wręcz należy!

    > Taki ze mnie szczeniak, jak i z Ciebie dziadostwo.

    Nie rezonuj, gnojku.

    > I vice versa - przyganiał kocioł garnkowi.

    ROTFL

    [ciach]

    > <Troll mode>Dla Ciebie również bym coś znalazł, może jakieś tortury, czy
    > boży stos... trochę się tego przewinęło, na pewno byłoby z czego
    > wybierać.</Troll mode>

    Zjawisko nowe - troll sam się przyznał, że jest trollem... Fascynujące.

    > Owszem, ale chyba jednak nie są aż tak radykalni w swoim "działaniu". Cóż,
    > mój wiek, ja niektorych dobrze znam i potrafię jak na mapie wskazać wesz.

    No tak. Ja nie potrafię - nigdy nie miałem tych zwierzątek.

    [ciach]

    > <Troll mode>Masz siostrę? Ma jeszcze Lawa? Podaj, jeśliś łaskaw, namiary na
    > nią. No proszę, może któryś z szanownych grupowiczów chętny?! Pani X Lawa
    > sama zadecyduje. Masz coś przeciw? Oczywiście, tylko priv.</Troll mode>

    Ja tam do łóżka mojej siostrze nie zaglądałem, gnojku. To była jej
    prywatna sprawa. Podobnie jak nie rozdaję cudzych danych kontaktowych.
    Zwłaszcza psychopatycznym świrom z kompleksem mesjasza.

    > BTW. Masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu, czy może sam jesteś
    > homoseksualistą?

    Dlaczego ciągle widzisz swoje problemy u innych?

    > Pozdrawiam Cię, i życzę miłego dnia.

    Nie pozdrawiam cię i życzę ci szybkiej pomocy psychiatrycznej, której
    ewidentnie potrzebujesz. I to szybko.

  • 24. Data: 2005-08-21 18:35:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:deacvd$svb$1@opal.futuro.pl:

    > ... matoła ...
    > ... gnojku ...
    > ... gnojku ...
    > ... świrom z kompleksem mesjasza.
    Panie Lawa, Pan weźmie swojego Kolegę za rączkę i Pan pódzie sobie
    z nim za róg na priv uprzejmości wymieniać.
    Proszę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2005-08-21 18:48:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Panie Lawa, Pan weźmie swojego Kolegę za rączkę i Pan pódzie sobie
    > z nim za róg na priv uprzejmości wymieniać.

    Sam się koleguj z takimi popierdułkami.

    > Proszę.

    Proszę wpakować swój nos w swój sos.

  • 26. Data: 2005-08-21 19:03:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rodzice, ani inni domownicy nie mogą wyrzucić za fraki jakiegoś obcego typa
    > ze swojego mieszkania? Ja bym policję wezwała dodatkowo.

    a policje w jakim celu? Został zaproszony przez siostre

    P.

  • 27. Data: 2005-08-21 19:24:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a policje w jakim celu? Został zaproszony przez siostre

    A siostra jest wlascicielem albo przynajmniej wspolwlascicielem
    mieszkania ? Jak nie jest to musi zapytac o pozwolenie ... pomijajac juz
    fakt, ze jej prawny opiekun tez ma tu cos do powiedzenia.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 28. Data: 2005-08-21 19:25:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:deai6q$v6d$1@opal.futuro.pl:

    > Sam się koleguj z takimi popierdułkami.
    > Proszę wpakować swój nos w swój sos.

    A na takie dictum to pozostaje mi przyznać rację
    i podziękować za przypomnienie o istnieniu za mało
    intensywnie używanych funkcji w moim czytniku.

    Mimo wszystko z nadzieją polecam:
    np. http://www.prawnik.net.pl/prawnik/pl_soc_prawo.htm#4

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2005-08-21 19:31:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > A na takie dictum to pozostaje mi przyznać rację
    > i podziękować za przypomnienie o istnieniu za mało
    > intensywnie używanych funkcji w moim czytniku.

    Idź i nie grzesz więcej.

  • 30. Data: 2005-08-21 19:34:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > A siostra jest wlascicielem albo przynajmniej wspolwlascicielem
    > mieszkania ? Jak nie jest to musi zapytac o pozwolenie ... pomijajac juz
    > fakt, ze jej prawny opiekun tez ma tu cos do powiedzenia.

    Przecież dość wyraźnie braciszek-ormowiec napisał, że opiekunowie prawni
    i jednocześnie osoby mające tytuł prawny do lokalu (tj. rodzice) nie
    mają córki pretensji.