  • Data: 2003-03-02 21:15:41
    Temat: Obcokrajowiec w Polsce II
    Od: "kosmosek" <p...@d...priv> szukaj wiadomości tego autora

    > stracić.

    No cóż... To znowu ja. Witam.

    Widziałem się z Murzynem i stwierdził, że "chyba na pewno" musi lecieć z
    synem do Tanzanii, ale dowie się w konsulacie.
    W ogóle jest zszokowany taką bezinteresowną pomocą i pytał się mnie, czy na
    pewno za to nic nie płacę :).
    Dziękujemy Wam już wspólnie.

    Pozdrawiam.
    Kosmosek.