  • 11. Data: 2013-06-23 07:22:55
    Temat: Re: OT-smieci
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 06:52, Budzik pisze:
    > Zapomniałes emotki czy ty tak na serio?

    Ktoś tu przecież pisał że jak droga woda to gu... staje się za gęste i
    nie chce płynąć. Trzeba najpierw pomyśleć jak się podnosi ceny czy od
    tyły kasa nie będzie odpływać. :-)

  • 12. Data: 2013-06-23 10:25:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-23 06:52, Budzik wrote:
    > No i?
    > Co z tym zrobiliście?

    A dlaczego mnie o to pytasz? "Nie mój cyrk, nie moje małpy"

    Piotrek

  • 13. Data: 2013-06-23 12:34:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A dlaczego mnie o to pytasz? "Nie mój cyrk, nie moje małpy"

    Myslałem, ześ z Hrubieszowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"