eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › OT cytowanie bylo: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-08-04 08:20:10
    Temat: OT cytowanie bylo: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-02 21:35, RadoslawF pisze:

    > Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    > Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Panowie, po prostu zacznijcie ignorować kogoś, kto nie potrafi się
    zachować. To jedyne rozsądne wyjście, można zwrócić uwagę, ale jak nie
    jest to skuteczne i ktoś idzie w zaparte, to można go jedynie
    zignorować, nie ma tu innej metody skuteczniejszej.
    Ja postów "re" nie czytam od dawna, bo tego nie da się wygodnie czytać,
    a skoro nie da się, to jedyne co można zrobić, to zignorować.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje