  • 1. Data: 2005-09-07 17:04:41
    Temat: [OT] Ochrona danych, hihi...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    57.html

    Cos mi to przypomina...

    "- Każdy, kto wejdzie na stronę internetową www.beger.pl automatycznie
    po kilku sekundach przekierowywany jest na stronę pana Kaczyńskiego -
    poinformowała w czwartek podczas konferencji prasowej.

    - Pozwany Lech Kaczyński wykorzystuje mój wizerunek i moje dane osobowe,
    i w ten sposób narusza moje dobra osobiste. Wprowadza w błąd
    internautów. Jest to perfidne łamanie prawa dyskredytujące kandydata w
    wyborach prezydenckich - powiedziała Beger."

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2005-09-07 17:13:38
    Temat: Re: [OT] Ochrona danych, hihi...
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: rezist.com [Wed, 07 Sep 2005 19:04:41 +0200]:

    > "- Każdy, kto wejdzie na stronę internetową www.beger.pl
    > automatycznie po kilku sekundach przekierowywany jest na
    > stronę pana Kaczyńskiego

    A mnie przekierowalo na cimoszewicza. Zepsulo sie? ;)

    Kira

  • 3. Data: 2005-09-07 17:30:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A mnie przekierowalo na cimoszewicza. Zepsulo sie? ;)

    A zerknij na gazete, chyba cos dopisali o zmianie
    przekierowania.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-09-07 18:45:06
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: rezist.com [Wed, 07 Sep 2005 19:30:54 +0200]:

    > A zerknij na gazete, chyba cos dopisali o zmianie
    > przekierowania.

    No to w zasadzie o co chodzi? Ktos trzeci sobie jaja robi...?

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-07 18:50:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No to w zasadzie o co chodzi? Ktos trzeci sobie jaja robi...?

    ktos sobie kupil domene, a za pomoca taga htmla lub skryptu
    przekierowuje odwiedzajacych automatycznie gdzie indziej.

    mnie rozsmieszyly zadania Begerowej w stosunku do
    Kaczora i slynny zarzut dot. danych osobowych

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-09-07 20:39:15
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfn748$pjf$1@nemesis.news.tpi.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > A mnie przekierowalo na cimoszewicza. Zepsulo sie? ;)
    Nie, to dowcipasy. Zobacz źródło strony. Można co chwilę co innego.

    Jotte

  • 7. Data: 2005-09-07 21:30:39
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 7 Sep 2005 22:39:15 +0200, *Jotte*
    <news:dfnj61$jnh$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > W wiadomości news:dfn748$pjf$1@nemesis.news.tpi.pl Kira

    > Nie, to dowcipasy. Zobacz źródło strony. Można co chwilę co innego.

    Już niedługo zobaczycie, gdzie Was strona Solidarności przekieruje :-(

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-09-07 22:03:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:egvpcq45qkxl$.dlg@konto.kaji Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    pisze:

    > Już niedługo zobaczycie, gdzie Was strona Solidarności przekieruje :-(
    No gdzie? Na www.radiomaryja.de ?

    Jotte

  • 9. Data: 2005-09-08 00:06:51
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 8 Sep 2005 00:03:17 +0200, *Jotte*
    <news:dfno3k$o3c$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > No gdzie? Na www.radiomaryja.de ?

    Sprzedali domenę jakiejś firmie pornograficznej.

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2005-09-08 00:28:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:w1oom58yc1j.dlg@konto.kaji Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    pisze:

    > Sprzedali domenę jakiejś firmie pornograficznej.
    A co to jest firma pornograficzna?

    Jotte