  • 1. Data: 2007-05-14 15:55:58
    Temat: OC - wyjerzdzam na pół roku
    Od: "SW" <s...@s...pl>

    Czy moge tak zrobic:

    Mam auto ubezpieczone OC. OC "konczy sie" z koncem miesiaca, wiec moge ja
    wypowiedziec. Jako, ze wyjerzdzam na pol roku chce nie placic OC (auto w
    garazu).
    Czy jest zgodne z prawem posiadania auta bez OC w garazu?

  • 2. Data: 2007-05-14 18:12:27
    Temat: Re: OC - wyjerzdzam na pół roku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.05.2007 SW <s...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > garazu).
    > Czy jest zgodne z prawem posiadania auta bez OC w garazu?

    Nie.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-15 06:14:34
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu SW porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy jest zgodne z prawem posiadania auta bez OC w garazu?
    Nie.
    Nie jest tez zgodne z prawem wyjerzdzanie z Polski.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-05-19 18:26:05
    Od: Zb.Drwiega <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <f2bk3l$ckn$1@inews.gazeta.pl> badzio napisal(a):

    > Patrze, patrze a tu SW porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie.
    > Nie jest tez zgodne z prawem wyjerzdzanie z Polski.

    Auto powinno mieć opłacone OC, gdy jest NIE-wyrejestrowane.
    Znaczy -jeśli ma tablice - musi mieć i OC.

    Nie wyjeŻdŻaj :)
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga