  • 11. Data: 2008-06-13 13:32:48
    Temat: Re: OC i AC w Link 4
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    E pisze:

    > Przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem OWU Link 4 a stwierdzisz że nie warto.

    Przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem obojętnie który OWU pisany
    prawniczym bełkotem a stwierdzisz że wogóle nie warto się ubezpieczać.
    Idź do brokera.

  • 12. Data: 2008-06-13 18:32:21
    Od: "Klem" <1...@l...pl>

    > Przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem obojętnie który OWU pisany prawniczym
    > bełkotem a stwierdzisz że wogóle nie warto się ubezpieczać.
    > Idź do brokera.

    Nieprawda. Przeczytaj OWU kilku firm - ja mam to za sobą, więc wiem o czym
    mówię.

  • 13. Data: 2008-06-13 20:35:56
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Klem pisze:

    > Nieprawda. Przeczytaj OWU kilku firm - ja mam to za sobą, więc wiem o czym
    > mówię.

    Współczuje, jak ci tak dobrze idzie to sięgnij również po szczegółowe
    warunki ubezpieczenia i ich interpretacje z materiałów do szkolenia agentów.
    W ogólnych mogłeś sę wszystkiego nie doczytać - powodzenia

  • 14. Data: 2008-06-13 22:21:22
    Od: "Klem" <1...@l...pl>

    Użytkownik ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2uln7$rki$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > agentów.
    > W ogólnych mogłeś sę wszystkiego nie doczytać - powodzenia

    Mnie jako klienta interesuje tylko OWU, a interpretacje dla agentów ani
    troche. Nie zamierzam czytać - szkoda czasu. OWU różnych firm różnią się i
    to znacznie. Wybierając ubezpieczenie, kieruję się tym co jest bardziej
    korzystne dla mnie jako klienta. Warunki proponowane w Link4 czy AXA są nie
    do przyjęcia.

    Twoje współczucie jest tu nieprzydatne :).