  • 1. Data: 2002-11-05 15:24:10
    Temat: Nowy dowód rej.
    Od: "Arek" <a...@y...com>

    Niedawno przegapiłem kontrolę diagnostyczną, złapała mnie policja i zabrała
    dowód rej. Zrobiłem badania, pojechałem po dowód i usłyszałem, że mi nie
    oddzadzą, bo brakuje w nim masy własnej i paru takich innych, w związku z
    czym muszę mieć nowy dowód i tablice za 150 zł. Moim zdaniem to jakaś
    granda, gościu w stacji diag. też był zdania, że się czepiają, a wy jak
    myślicie? Czy uzasadnione jest wmuszanie we mnie nowego dowodu?

    --
    Pozdr
    Arek

  • 2. Data: 2002-11-05 19:54:35
    Temat: Re: Nowy dowód rej.
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl>

> [...]
    > granda, gościu w stacji diag. też był zdania, że się czepiają, a wy jak
    > myślicie? Czy uzasadnione jest wmuszanie we mnie nowego dowodu?

    czy ty możesz dopisać lub poprawiacdane w dowodzie - NIE
    wiec jest to ewidentne zaniedbanie urzędnika - za które oczywiście nie
    chciałbys płacvić- więc napisz skarkę i zażalenie
    --
    Raku