eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta. › Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
  • Data: 2003-10-08 13:53:57
    Temat: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej!


    Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
    Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów mebel.
    Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.

    Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
    chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
    do użytku (siedzisko spadało z nogi).

    Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
    za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
    tańszy od całości...

    Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
    swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż mechanizmu.
    Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".

    Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
    fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
    godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Na to tylko czekał żółw, jak błyskawica rzucił się na podstawę drabiny...
    <Krzysztof Kędzierski.>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1