eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowe prawo telekomunikacyjne a prawa konsumenta - zmiana stawki VAT na internetNowe prawo telekomunikacyjne a prawa konsumenta - zmiana stawki VAT na internet
  • Data: 2005-02-26 11:55:31
    Temat: Nowe prawo telekomunikacyjne a prawa konsumenta - zmiana stawki VAT na internet
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Z tego co wyczytałem:
    http://www.urtip.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urti
    p_ln_sg_lewa&news_cat_id=16&news_id=886
    wynika, że mogę wypowiedzieć umowę tzw lojalnościową z TPSA na łącze stałe typu
    DSL bez konsekwencji? Jeśli tak to w jakim terminie to muszę zrobić? Do tej pory
    nie płaciłem VATu mimo iż to łącze było wzięte na firmę - czy też ten przepis
    tyczy się tylko odbiorców indywidualnych (osób prywatnych)?

    Pzdr
    CIT