  • 1. Data: 2004-09-27 10:45:29
    Temat: Niezwykle nurtujace pytanko...
    Od: "nightman" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesc wszystkim!

    Chcialbym sie zwrocic do Was z prosba
    o wyjasnienie nastepujacego zagadnienia.

    Sprawa dotyczy portalu studenckiego (zamknietego
    - wymagajacego logowania), na ktorym uzytkownicy
    maja mozliwosc umieszczania notatek z wykladow,
    cwiczen, wszelkiego rodzaju plikow zwiazanych, ze
    studiami.

    Na ile jest to zgodne z prawem, aby studenci
    wymieniali sie tego typu informacjami?

    Chcialbym sie rowniez zapytac co ja, jako autor
    portalu, moglbym zrobic aby ustrzec sie przed
    ewentulnymi konsekwencjami. Czy wystarczy
    umieszczenie informacji, ze autorzy nie ponosza
    odpowiedzialnosci za umieszczane tresci?

    Serdecznie pozdrawiam
    i z gory dziekuje za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2004-09-27 11:29:43
    Temat: Re: Niezwykle nurtujace pytanko...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ewentulnymi konsekwencjami. Czy wystarczy
    > umieszczenie informacji, ze autorzy nie ponosza
    > odpowiedzialnosci za umieszczane tresci?

    ja bym to zrobil

    inaczej, przy zamiesczaniu

    Oswiadczam, że tresci zamiesczane przeze mnie sa zgodne z prawem itp .

    TAK NIE , jezeli TAK to tresc zostanie zamieszczona.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 3. Data: 2004-09-27 16:47:32
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    nightman wyskrobał(a):
> [...]
    > cwiczen, wszelkiego rodzaju plikow zwiazanych, ze
    > studiami.
    >
    > Na ile jest to zgodne z prawem, aby studenci

    Notatki z wykładów, ćwiczeń są własnością intelektualną studentów, którzy je
    stworzyli. Jeżeli studenci wyrażają zgodę na zamieszczenie notatek na
    portalu, to wszystko jest OK.

> [...]
    > ewentulnymi konsekwencjami. Czy wystarczy
    > umieszczenie informacji, ze autorzy nie ponosza
    > odpowiedzialnosci za umieszczane tresci?

    Możesz tak napisać, aczkolwiek nie wiem w praktyce na ile skuteczne są tego
    rodzaju zastrzeżenia.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-09-27 18:20:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Notatki z wykładów, ćwiczeń są własnością intelektualną studentów,
    którzy je
    > stworzyli. Jeżeli studenci wyrażają zgodę na zamieszczenie notatek na
    > portalu, to wszystko jest OK.

    slowo w slowo to co mowi Wykladowca, nie wiem jaki wydzial, ale na
    MAT-FIZ, wszystko jest pisane
    na tablicy, kazde slowo.

    P.