  • 1. Data: 2006-04-11 10:46:02
    Temat: Niezgosnosc towaru z umowa?
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Wczoraj kupilem buty, wyszedlem w nich ze sklepu. Dzis zauwazylem ze sa
    jakby rozdarte czy raczej niedoszyte w pewnym miejscu. Sprzedawca
    telefonicznie zaoferowal wyslanie do reklamacji i czekanie za naprawa. Czy
    moge skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa i zadac zwrotu pieniedzy?

    --
    GG# 906954

  • 2. Data: 2006-04-11 10:52:04
    Temat: Re: Niezgosnosc towaru z umowa?
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Dopiero jeżeli sprzedawca nie wymieni towaru na wolny od wad.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-04-11 10:58:53
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Foczken napisał(a):
    > Dopiero jeżeli sprzedawca nie wymieni towaru na wolny od wad.

    albo nie naprawi

  • 4. Data: 2006-04-11 11:08:06
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Foczken" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dopiero jeżeli sprzedawca nie wymieni towaru na wolny od wad.

    Czyli albo od reki daje takie same buty bez wady albo kasa?
    Czy tez ma jakis okreslony czas na to?

    --
    GG# 906954

  • 5. Data: 2006-04-11 11:37:32
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Czyli albo od reki daje takie same buty bez wady albo kasa?
    > Czy tez ma jakis okreslony czas na to?

    ma 14 dni na ustosunkowanie sie do reklamacji

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-04-11 15:43:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Foczken napisał(a) :

    > Dopiero jeżeli sprzedawca nie wymieni towaru na wolny od wad.

    Nieprawda. Może żądać zawsze.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 7. Data: 2006-04-11 15:46:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Nieprawda. Może żądać zawsze.

    Przepraszam. Nieprawda, że nieprawda :-)
    Nie wiem skąd mi się to tak zapamiętało.

  • 8. Data: 2006-04-11 16:14:10
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > Przepraszam. Nieprawda, że nieprawda :-)
    > Nie wiem skąd mi się to tak zapamiętało.

    Dlaczego nieprawda - żądać może , a nuż sie uda ;-)

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 9. Data: 2006-04-11 20:26:12
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Dlaczego nieprawda - żądać może , a nuż sie uda ;-)
    Dokladnie , zadac zawsze moze , ale czy sprzedawca spelni zadanie to juz
    inna para kaloszy;)

    K.

  • 10. Data: 2006-04-11 22:59:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.04.2006 Roman Rumpel <romane@screwspam> napisał/a:
    > Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie

    Dobrze się zapamiętało. W pierwszej sekwencji jest naprawa lub wymiana.

    > Dlaczego nieprawda - żądać może , a nuż sie uda ;-)

    Akurat tu nie musi być kwestia udania czy nie, bo możliwość aby to żądanie
    było prawnie skuteczne daje art. 8 u.1. To jest głównie kwestia czy
    sprzedawca powoła się nadmierne koszty związane z ewentualną wymianą.

    --
    Marcin