eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa - termin ustosunkowania sie do zadania › Niezgodnosc towaru z umowa - termin ustosunkowania sie do zadania
  • Data: 2005-07-14 14:08:52
    Temat: Niezgodnosc towaru z umowa - termin ustosunkowania sie do zadania
    Od: "Adam" <a...@p...bg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    oddalem produkt do sprzedawcy z tytulu niezgodnosci z umowa, zadajac wymiany
    produktu na nowy.
    Sprzedawca pozostanowil sprawdzic czy usterka wystepuje i wreczyl mi tylko
    firmowy rewers (bez wpisania daty, ze swoim podpisem i nazwą przyjętego
    towaru).
    Mam teraz pytanie czy to wystarczy, aby zaczal sie liczyc 14 dniowy termin,
    ktory sprzedawca ma na ustosunkowanie sie do mojego zadania, czy powinienem
    mu doreczyc dodatkowe pismo z moimi zadaniami (ewentualnie jak to zrobic?).

    Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam,
    A.