    Date: Tue, 06 Aug 2013 09:13:41 +0200
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową po 6 m-c jak udowodnić...

    Od zakupu towaru minęło prawie dwa lata - chcę skorzystać z Niezgodności
    Towaru z Umową ale po upływie 6 miesięcy na mnie spoczywa udowodnienie,
    że to z winy wadliwego towaru, a nie z przyczyn użytkownika się to stało.

    Towar to wodery oddychające, a wadą jest to, że się tkaniny rozwarstwiły
    - nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych. Czy sam taki fakt dowodzi, że
    to wina tkaniny, czy muszę mieć opinię jakiegoś eksperta, serwisu, biegłego.

    Co musi zawierać pismo, aby taką "reklamację" załatwić.
    No i ostatnia rzecz, nie mam oryginalnego paragonu, a jedynie kopię -
    czy to nie problem?

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com