  • 1. Data: 2007-06-11 09:08:07
    Temat: Niezgodność a aukcja?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Cześć,

    Czy w przypadku kupna czegoś przez _licytacje_ na allegro, można sie potem
    powołać na niezgodność towaru z umową? Opinie są podzielone :)

    - towar nowy, jest gwarancja
    - sprzedającym jest firma
    - towar niezgodny wg mnie, bo nie spełnia swoich zwyczajowych cech jakich
    można się spodziewac po takim sprzęcie: mianowicie chodzi o aparat cyfrowy,
    matryca 5 mln pix., a zdjęcia robi gorsze niż jakikolwiek telefon komórkowy
    :/

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 2. Data: 2007-06-11 10:37:02
    Temat: Re: Niezgodność a aukcja?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.06.2007 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > Czy w przypadku kupna czegoś przez _licytacje_ na allegro, można sie potem
    > powołać na niezgodność towaru z umową? Opinie są podzielone :)

    A te które mówią, że nie to jak to uzasadniają?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-06-11 11:00:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 18:37:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > A te które mówią, że nie to jak to uzasadniają?

    Zdaje sie, że mylą niezgodność z ustawą o ochronie niektórych praw
    konsumentów :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-06-12 06:51:59
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Hm to że robi kiepskie zdjęcia to wina aparatu ?
    Wiesz czasem te 5 czy 10 mln pixeli jest do kitu a liczą się jeszcze inne
    parametry aparatu.
    No i dochodzi jeszcze umiejętnośc robienia zdjęc - choć nie twierdze ze nie
    umiesz wszak wszyscy umieją. ;)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-06-12 07:30:07
    Od: lukebe <l...@w...onet.pl>

    scream pisze:

    > matryca 5 mln pix., a zdjęcia robi gorsze niż jakikolwiek telefon komórkowy
    > :/

    A od kiedy rozdzielczość matrycy ma wpływ na JAKOŚĆ zdjęcia? BTW ja
    mojego Canona 3,2Mpix nie zamieniłbym na np. żadnego HP-ka choćby z
    10Mpix matrycą..

  • 6. Data: 2007-06-12 13:44:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 08:51:59 +0200, mz napisał(a):

    > Hm to że robi kiepskie zdjęcia to wina aparatu ?

    Tak, to wina aparatu. Spójrz prosze na mój post
    1mc4rigp1eyxv$....@4...net

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2007-06-12 13:45:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 09:30:07 +0200, lukebe napisał(a):

    > A od kiedy rozdzielczość matrycy ma wpływ na JAKOŚĆ zdjęcia? BTW ja
    > mojego Canona 3,2Mpix nie zamieniłbym na np. żadnego HP-ka choćby z
    > 10Mpix matrycą..

    Jezu, sami specjaliści od fotografii cyfrowej... Widzisz w nazwie tej grupy
    "fotografia cyfrowa" czy chcesz sie po prostu popisać - bardzo marną -
    wiedzą?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-06-12 14:39:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > Jezu, sami specjaliści od fotografii cyfrowej... Widzisz w nazwie tej grupy
    > "fotografia cyfrowa" czy chcesz sie po prostu popisać - bardzo marną -
    > wiedzą?

    Cóż, jeżeli jesteś wszystkowiedzącym, to po co pytasz? :-)

    Może podaj najpierw, z czym ten aparat miałby być niezgodny, czyli co Ci
    oferowano. Bo jeżeli był to sprzęt takiej klasy jak np. tu
    http://allegro.pl/item204642389_concord_5040_5_0_mpx
    _dyktafon_1_8_gwar_.html
    to trudno sie dziwić, że możliwe są dobre zdjecia, ale tylkow pełnym
    słońcu na plaży :-)

    M.

  • 9. Data: 2007-06-12 15:03:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 16:39:56 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Cóż, jeżeli jesteś wszystkowiedzącym, to po co pytasz? :-)

    Nie jestem wszystkowiedzący. Ale znam już odpowiedź na moje pytanie. EOT.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl