  • 1. Data: 2003-08-19 07:58:46
    Temat: Niezarejestrowany Windows - aspekt prawny
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Oto problem.
    Mam na sklepie przeciętnie 2-3 kompy i tyleż samo licencji Winowsa XP na
    sprzedaż.
    Nie sprzedaję kompów z systemem (tylko na życzenie klienta i zakupie
    licencji).
    Chciałbym na komputerkach przeznaczonych na sprzedaż zainstalować Windowsa
    XP aby można było odpalić np. jakąś prezentacje kamerki itp.
    Windows byłby zainstalowany ale nie byłby rejestrowany , a gdyby trafił się
    klient na kompa bez systemu - "format C:" i po Windowsie
    Po upływie 30 dni ponowna instalacja Windy itd
    Czy jest to legalne ???
    Czy możnala zainstalować sobie na sklepie Windowsa XP na okres 30 dni w
    celach demonstracyjny a potem go zdeinstalować i poprostu sprzedać (np. z
    innym komputerem lub bez) ?
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z podobnym problemem ?

    Z góry dzięki za pomoc :)
    MK

  • 2. Data: 2003-08-19 09:37:12
    Temat: Re: Niezarejestrowany Windows - aspekt prawny
    Od: Dan <d...@p...pl>

    .
    > Chciałbym na komputerkach przeznaczonych na sprzedaż zainstalować Windowsa
    > XP aby można było odpalić np. jakąś prezentacje kamerki itp.

    Zainstaluj Linuksa albo wersje Trial Windowsa i nie bedziesz miec tego
    rodzaju pytan czy problemow :)

    Pozdrawiam
    Dan