  • 11. Data: 2011-06-03 12:58:15
    Temat: Re: Niewypłacenie odprawy
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:isal7j$v4q$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne. Na szczęście to już wykracza poza temat wątku

    > Niewiele mniej... Nie bardzo rozumiem dlaczego zarobki
    > rzędu 10 tys. są dla Kolegi "hehehe"...?

    > A czy Ty jeden jesteś na tej Grupie? Po co takie wpisy?
    > Nie masz nic do dodania, to może inni mają...?

    "dziekuje" za odpowiedz - wlasnie otrzymalem :-)
    Zarobki rzedzu 10 tys sa dla mnie "odrobinke" kosmiczne.

  • 12. Data: 2011-06-03 13:05:17
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 3 Jun 2011 12:08:28 +0200, Yozwig napisał(a):
    >
    > Pochwalisz się jakie to były zarobki? ;))))

    Chyba Kolega zgodzi się ze mną, że chwalenie się
    wysokością zarobków nawet byłych zarobków
    na forum publicznym nie jest najmądrzejszą rzeczą?

    Nie da się jednak ukryć, że były to zarobki z kręgu
    wysokich ;)

    Polska to chyba jedyny na świecie kraj, w którym
    ludzie mogą przestać chcieć Ci pomagać, jeśli dowiedzą
    się właśnie np. że dużo zarabiałeś. Albo o wiele więcej
    niż oni... :(.

    --
    Yozwig

  • 13. Data: 2011-06-03 13:13:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-03, Yozwig <j...@o...pl> wrote:

    [...]

    > zaczęło się "gnębienie" polegające na wymuszaniu na mnie co
    > roku (3 razy) wyrażenia zgody na obniżenie o 1000zł poborów.
    > Odbywało się to bez żadnego wypowiedzenia warunków płacy.
    > Poprostu: "podpisujesz, albo wynocha".

    A to nie jest tak, że coś takiego musi być zrobione wypowiedzeniem
    zmieniającym (i ze stosownymi terminami)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2011-06-03 13:56:30
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > On 2011-06-03, Yozwig <j...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to nie jest tak, że coś takiego musi być zrobione wypowiedzeniem
    > zmieniającym (i ze stosownymi terminami)?

    Musi być, ale firma przyjęła metodę "Od jutra!!!".
    Kto wyraził zgodę ten zostawał, a kto nie dostawał
    już nie wypowiedzenie zmieniające, tylko zwalniające
    z pracy.

    --
    Yozwig

  • 15. Data: 2011-06-03 13:57:55
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > Musi być, ale firma przyjęła metodę "Od jutra!!!".
    > Kto wyraził zgodę ten zostawał, a kto nie dostawał
    > już nie wypowiedzenie zmieniające, tylko zwalniające
    > z pracy.

    Nazywano to "Zgodne porozumienie stron" ;)

    --
    Yozwig

  • 16. Data: 2011-06-03 14:16:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-03, Yozwig <j...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Musi być, ale firma przyjęła metodę "Od jutra!!!".

    No dobra, ale jaki dokument to był? Formalnie, co podpisałeś?

    > Kto wyraził zgodę ten zostawał, a kto nie dostawał
    > już nie wypowiedzenie zmieniające, tylko zwalniające
    > z pracy.

    Przy pierwszym takim numerze to ja bym zmienił pracodawcę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2011-06-03 14:46:27
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > On 2011-06-03, Yozwig <j...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No dobra, ale jaki dokument to był? Formalnie, co podpisałeś?

    Aneks do umowy o pracę.

    > Przy pierwszym takim numerze to ja bym zmienił pracodawcę.

    W moim regionie ciężko o pracę dla wysokokwalifikowanych
    specjalistów, zatem nie miałem wyjścia. Co chyba wydaje się
    oczywiste, przecież jakbym miał możliwość zmienić pracę
    na podobną to bym tego nie podpisywał...

    --
    Yozwig

  • 18. Data: 2011-06-04 08:14:13
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > "dziekuje" za odpowiedz - wlasnie otrzymalem :-)

    Nie ma się o co obruszać proszę Kolegi. Jeśli
    uraziłem, to przepraszam. To bardzo miło, że
    wypowiedziałeś się w temacie, ale chyba
    jak na grupę "prawo" tematu nie wyczerpaliśmy...

    Grupa nie zastąpi prawnika, tak jak inna lekarza,
    czy mechanika. Ale doświadczenie pokazuje, że
    lepiej iść do specjalisty gdy już się dobrzewie o
    co pytać ;).

    --
    Yozwig