  • 1. Data: 2009-12-13 12:12:04
    Temat: Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru
    Od: Arek <a...@g...com>

    Reklamowałem pewien towar. Sprzedawca wystosował do mnie pismo po ok
    tygodniu, że reklamacji nie uznał. Jednak reklamowanego towaru nie
    zwrócił. Minął miesiąc. Jak sprawy wygląda od strony prawnej - ile
    czasu ma sprzedawca na zwrot towaru? Czy zwrot towaru naprawionego lub
    nie jest częścią rozpatrzenia reklamacji, na którą jest 14 dni? Jak
    zmusić sprzedawcę do zwrotu mojej własności?