-
1. Data: 2002-05-06 19:40:47
Temat: Nieuczciwy serwis - doradzcie mi
Od: " Almight" <a...@p...wp.pl>
Kupiłem płytę główną do komputera u jednego z większych dystrybutorów. Była
niesprawna wiec ją zareklamowałem. Po 14 dniach oddano
mi ją jako naprawioną - lecz tak nie było. Ponownie oddałem ja do serwisu - po 14
dniach dostałem ją z powrotem jako naprawioną.
Bedąc już daleko od serwisu zauważyłem przy niej karteczke - "Ekspertyze":
uszkodzenie fizyczne z winy uzytkownika, utrata gwarancji
itd. No i rzeczywiście jest uszkodzona. Cały problem w tym ze jak ja oddawłem do
serwisu to była fizycznie OK. A teraz ma fizycznie
rozwalonę plastikową podstawkę pod procesor. Co powinienem zrobić? Chyba nic, bo
popsuje sobie co najwyżej stosunki z kontrachentem.
Co najwyzej moge tylko kazac komuś obić morde serwisantowi. Jekieś sugestie prawne?
Byłbym wdzięczny.
-
2. Data: 2002-05-06 19:47:16
Temat: Re: Nieuczciwy serwis - doradzcie mi
Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>
masz szczescie...
ja oddalem plyte do serwisu - powiedzialem im ze to kontroler DMa
oddali po miesiacu - mowili ze wszytko ok, musieli tylko upgrade biosu
zrobic (!)
dobra
po 2 tygodniach znow sie popsula
do serwisu
oddali po 3 tygodniach - twierdzili ze wszytko ok
bilans na dzis:
3 dyski rozawlone a plyta dalej nie dziala
a plyta nie byla ani razy u producenta
a ten w serwisie sie nie zna - chyba nawet do konca nie wie co to dma
obij mu go