  • 1. Data: 2013-04-18 20:51:44
    Temat: Nieskuteczne usuwanie usterek przez dewelopera a okres rękojmi
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie szybkie pytanie do Was: deweloper od ponad roku usuwa usterki
    w moim mieszkaniu. Do tej pory nie udało mu się sprawy zakończyć. W
    czerwcu kończy mi się trzyletni okres rękojmi. Czy nadal mogę oczekiwać
    skutecznego usunięcia zgłoszonych usterek?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2013-04-19 00:01:25
    Od: iusr <i...@c...pl>

    W dniu 2013-04-18 20:51, Michał pisze:
> [...]
    > czerwcu kończy mi się trzyletni okres rękojmi. Czy nadal mogę oczekiwać
    > skutecznego usunięcia zgłoszonych usterek?

    jak nie usunal, to nie usunie, ale jesli chodzi o przerwanie biegu
    rekojmi, to moze to pomoze:

    Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 5 lipca 2002 r. III CZP 39/02