  • 1. Data: 2003-04-12 21:22:39
    Temat: Nieruchomosci zagrozone przejeciem...
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    Witam!

    Interesuje mnie jak znalezc nieruchomosci, ktore moga niedlugo zostac
    przejete przez bank z powodu niesplacanych kredytow? Czy to jest w
    ogole mozliwe? Czy dopiero, gdy bank postanowi je sprzedac (gdzie je
    sprzedaje?)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 2. Data: 2003-04-13 07:20:46
    Temat: Re: Nieruchomosci zagrozone przejeciem...
    Od: "TandaX" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Interesuje mnie jak znalezc nieruchomosci, ktore moga niedlugo zostac
    > przejete przez bank z powodu niesplacanych kredytow? [...]

    Najprościej czytać gazety o obwieszczeniami o licytacjach komorniczych
    niruchomości. Przejęcia najczęściej następują dopiero po egzekucji
    komorniczej w przypadku gdy nieruchomość nie zostanie sprzedana ani na I ani
    na II licytacji.

    TX

  • 3. Data: 2003-04-13 09:43:19
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * TandaX <t...@g...pl>:

    > Najpro?ciej czytaae gazety o obwieszczeniami o licytacjach komorniczych
    > niruchomo?ci. Przej?cia najcz??ciej nast?puj? dopiero po egzekucji
    > komorniczej w przypadku gdy nieruchomo?ae nie zostanie sprzedana ani na I ani
    > na II licytacji.

    A czy istnieje sposob dotarcia do takich "sytuacji" wczesniej - jeszcze
    nim komornik zajmie sie delikwentem?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 4. Data: 2003-04-13 11:36:53
    Od: "Jaroslaw Matejczuk" <j...@j...net>

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci
    > * TandaX <t...@g...pl>:
    > A czy istnieje sposob dotarcia do takich "sytuacji" wczesniej - jeszcze
    > nim komornik zajmie sie delikwentem?

    Oczywisce tak,
    ale tak informacja to moze dosc duzo kosztowac.
    Mysle, ze tutaj ich nie uzyskasz.

    JarekM