  • 1. Data: 2002-11-04 11:43:45
    Temat: Niepelna naprawa kosztorysowa z ac
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Witac

    Komus lekko rozwalili auto.
    Mial przyznane z ac w pzu kilka punktow do zrobienia w aucie.

    Klient mial przyznane malowanie obu drzwi.
    Wg jakichs tam przepisow musza byc malowane lewe i prawe,
    by byly w tym samym odcieniu.
    Uszkodzone drzwi byly tylko jedne.
    Blacharz pomyslal:
    Pewnie nie zobaczy roznicy (jak ja lubie ten tekst z reklamy)
    I nie pomalowal.
    Wlasciwie nie widac wiekszej roznicy, ale ...
    Klient spostrzegl, ze pewna czesc w drzwiach w ogole nie byla
    zdejmowana, a jej zdjecie jest konieczne do malowania drzwi.
    Kiedys dal sobie spokoj, ale ostatnio blacharz go bardzo wkurzyl.

    Co moze grozic autoryzowanemu blacharzowi, w przypadku udowodnienia
    (rzeczoznawca itd.) nie wykonania wszystkich punktow z kosztorysu?
    Czy ktos moze rzucic jakims paragrafem ? tylko nie we mnie! :-0

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 2. Data: 2002-11-13 14:45:18
    Temat: Re: Niepelna naprawa kosztorysowa z ac
    Od: "..::BETON::.." <a...@p...fm>

    Witam

    Słuchaj kolego trzeba było zakwestionować taką naprawę od razu - bo
    teraz to zależy ile minęło czasu, ale chyba nie prawe i lewe a przednie i
    tylne .

    Pozdrawiam
    Andrzej

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"