  • 41. Data: 2008-09-08 10:15:42
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie w firmie - jak to jest teraz?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 08 Sep 2008 00:05:00 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Przy założeniu że jest takim programem, mam wątpliwości ... idąc twoim
    > tokiem myślenia art 75.2.1 byłby zawsze martwy.

    Wiele razy mialem sytuacje, gdy znajdowal zastosowanie. Mam odtwarzacz DVD,
    ktory nie radzi sobie z plytami -R (minus er)... a o DL mozna zapomniec.
    Wykonuje wtedy kopie na DVD+R w trybie single layer.

    Program kupilem a do jego dzialania na moim komputerze niezbedne jest
    wykonanie kopii na innym nosniku.

    Kiedys pytalem o podobna sytuacje z filmami - do gazet najczesciej dodaja
    "jednowarstwowe, jednostronne" ale empikowate najczesciej "dwuwarstwowe",
    ktore nie chca dzialac na moim odtwarzaczu dvd.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 42. Data: 2008-09-08 19:54:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jan Bartnik wrote:

    > Wiele razy mialem sytuacje, gdy znajdowal zastosowanie. Mam odtwarzacz
    > DVD, ktory nie radzi sobie z plytami -R (minus er)... a o DL mozna
    > zapomniec. Wykonuje wtedy kopie na DVD+R w trybie single layer.
    [...]

    Ok, rozumiem. Tyle że upieram się że to nie jest przypadek opisany w art.
    75.2.1. Tam mowa jest o sporządzaniu kopii zapasowej (po naszemu -
    backup :D). To co ty zrobiłeś to była owszem, kopia, jednak nie kopia
    zapasowa.

    p. m.

  • 43. Data: 2008-09-09 11:13:12
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 08 Sep 2008 21:54:34 +0200, mvoicem napisał(a):

> [...]
    > 75.2.1. Tam mowa jest o sporządzaniu kopii zapasowej (po naszemu -
    > backup :D). To co ty zrobiłeś to była owszem, kopia, jednak nie kopia

    W sumie racja :) Ale mozna tez interpretowac jako... "kopie zapasowa" -
    taka wykonana na zapas, gdyby pierwsza nie mogla dzialac.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 44. Data: 2008-09-09 17:00:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jan Bartnik wrote:

    > W sumie racja :) Ale mozna tez interpretowac jako... "kopie zapasowa" -
    > taka wykonana na zapas, gdyby pierwsza nie mogla dzialac.

    Zgadzam się z taką interpretacją. Jednak stoi ona w sprzeczności z tym co
    wczesniej pisaleś - tj. nie możesz wykonać kopii zanim ci nie zabiorą
    komputera, bo nie jest potrzebne do działania. Jak ci zabiorą - to już nie
    masz technicznych możliwości.

    Więc jak to jest? :)

    p. m.

  • 45. Data: 2008-09-09 22:12:33
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 19:00:44 +0200, mvoicem napisał(a):

> [...]
    > wczesniej pisaleś - tj. nie możesz wykonać kopii zanim ci nie zabiorą
    > komputera, bo nie jest potrzebne do działania. Jak ci zabiorą - to już nie

    Jest tak, ze chetnie bym sie dowiedzial co mial autor przepisu na mysli :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik