    From: "HatMan" <h...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieformalne "wezwanie" na policję - co robić
    Date: Wed, 5 May 2010 07:58:13 +0200

    Proszę o odpowiedź na poniższy problem :

    Mam sąsiada, któremu cyklicznie odbija
    i wzywa policję co jakiś czas, oskarżając
    mnie o hałaśliwe zachowanie. Taki proceder
    trwa już od dwu lat, policja ciągle przyjeżdża
    do mnie i sąsiadów, oczywiście niczego nie stwierdza
    - żadnego przekroczenia jakichkolkiwek norm nie ma
    z mojej strony i nie będzie. Człek ów jest po prostu chory,
    ale to akurat nie ma tu znaczenia. Policjanci znają sprawę,
    jednakże na każde jego wezwanie muszą przyjeżdzać, etc.etc.

    Ostatnio policjanci wpadli na pomysł ułatwienia sobie życia
    i dzwonią do mnie, żadając stawienia się u nich
    w celu złożenia wyjaśnień (- zeznań ??)

    Jestem straszliwie zmęczony tą sytuacją,
    oświadczam stanowczo że nie ma żadnej winy z mojej strony.
    To co wyczynia sąsiad zakrawa na mobbing.

    Pytanie :

    1.Jak ma wyglądać wezwanie na policję ??
    2. Co i jak mogę zrobić z facetem utrudniającym mi życie
    bez żadnych podstaw i powodów - wielokrotne wizyty policji
    niczego nie stwierdziły i nie dały ??? Inni sąsiedzi są w tej samej
    sytuacji.