  • Data: 2008-01-30 11:38:41
    Temat: Niedoszły pracodawca-problem
    Od: "Lecznica Weterynaryjna \"SERWIN\"" <lecznicaserwin<wytnij>@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Zwracam się doPaństwa z pewnym problemem.Osatnio miałem podjąć pracę w
    firmie handlowej.Na początku zaproponowano mi miesięczny okres próbny-na
    umowę-zlecenie.Umowa ta miała być sporządzona wg. oświadczenia pracodawcy w
    1 dniu mojej pracy.Po tygodniu poinformowano mnie,że umowa nie zostanie ze
    mną wcale podpisana,a tygodniowy pobyt w firmie powinienem był potraktować
    jako "szkolenie",które przyda mi się być może w następnej pracy.
    I tu nasuwa mi się pytanie.Czy powinienem otrzymać wynagrodzenie za
    przepracowany tydzień ? (40 godzin) Jęsli tak ,to w jaki sposób najlepiej
    dochodzić swoich praw?

    Będe wdzięczny za wszlkie odpowiedzi i sugestie,
    Pozdrawiam Piotrek