  • Data: 2005-02-20 15:07:58
    Temat: Niech ktoś wreszcie mi powie..znak B-2???
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jak wiecie, zostałem przez sąd ukarany grzywną w trybie nakazowym ( no jeszcze
    sie nie uprawomocnił) za wjazd w ulice oznaczona znakiem zakazu wjazdu B-2 ( to
    że był krzywy pomijam ;)) ) , czy to znaczy,ze od tej pory w Polsce obowiazują
    znaki ustawiane po lewej stronie drogi?? Bo nigdzie nie znalazłem żadnej ustawy
    i rozporzadzenia zezwalajacej na takie ustawienie tego znaku? To jak to jest,
    może cos przeoczyłem???
    Pytam powaznie, jeżeli ktos coś wie, niech pomoze.

    I druga sprawa, czy to nie idiotyczne, policja proponuje mandat, ja odmawiam,
    bo nie chce sie z tym zgodzic, wiec chyba logiczne,że chce swoje racje
    przedstawic w sadzie, a policja swoje i sad roztrzyga. A tutaj sąd wydaje wyrok
    w trybie nakazowym, po co taka procedura, wiadomo,ze nie powinienem sie
    zgodzic, bo gdybym sie zgodził, to od razu zapłaciłbym mandat policji...to nie
    logiczne w sprawach drogowych...

    Pozdrawiam

    Wiesiek
    Olsztyn