  • 31. Data: 2021-03-19 19:21:34
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.03.2021 o 17:59, Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Stosowane nieprawidłowo.
    > Ale prawidłowo w takim miejscu jak bank? Dlaczego miałyby szkodzic?

    Ogólnie noszenie dłuższe masek jest szkodliwe. Pomagać mogą
    specjalistyczne maski i to w niewielkim stopniu. Mi nie musisz wierzyć,
    ale naukowców chyba warto posłuchać:
    https://fb.watch/3funWMjd_B/

    --
    http://zrzeda.pl

  • 32. Data: 2021-03-19 19:37:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
    > Ogólnie noszenie dłuższe masek jest szkodliwe. Pomagać mogą
    > specjalistyczne maski i to w niewielkim stopniu. Mi nie musisz wierzyć,
    > ale naukowców chyba warto posłuchać:
    > https://fb.watch/3funWMjd_B/

    "Najpierw należy się zalogować."

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 33. Data: 2021-03-19 19:43:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.03.2021 o 19:37, Zbynek Ltd. napisał:

    > "Najpierw należy się zalogować."

    Nie mam konta na fb i oglądam bez logowania. Ale fakt, zauważyłem, ze co
    jakiś czas pojawiają się takie skrypty, które próbują wymusić logowanie.
    Ale to zazwyczaj przy wejściu na główną stronę czyjąś, nie spotkałem
    się z czymś takim przy odtwarzaniu filmów z linkiem bezpośrednim (co nie
    znaczy, że tak nie może się zdarzyć, ale tu odtwarza mi się bez
    problemu, a konta nie mam).

    --
    http://zrzeda.pl

  • 34. Data: 2021-03-19 20:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ugiąć się przed pislamem, by zwyciężyć.
    >Ugiąć się kościółkowymi pedofilami i homofobami, by zwyciężyć.
    >Ugiąć się przed kulsonami lejącymi pałami i psikającymi gazem po
    >oczach, by...
    >Jakież to głębokie i mądre.

    No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    O to to to :-)

    J.

  • 35. Data: 2021-03-19 20:54:03
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    > Same maseczki i tak nic nie dają dobrego, bardziej szkodzą niż pomagają
    > stosowane powszechnie.
    >
    > Więc lepiej by było się nie wygłupiać i ich nie nosić niepotrzebnie.
    > Stosować tylko tam, gdzie mają sens. Czyli nosić je powinny osoby chore,
    > jeśli muszą komunikować się z innymi, oraz osoby opiekujące sie osobami
    > chorymi, w czasie przebywania z nimi.

    Rok temu było powiedziane prawidłowo, że maski mają nosić tylko chorzy.
    Chyba nadal nie ma podstawy prawnej nakazania noszenia masek osobom
    zdrowym. Oczywiście nikt nie zabrania maskowania się dobrowolnie.
    Pytanie kto jest chory, a kto nie. Niestety rząd nie chce testować
    wszystkich, a powinno tak być.
    Szybkimi testami antygenowymi mogliby być testowani zanim wejdą do
    centrum handlowego, zanim wejdą do sklepu o powierzchni ponad 150m, a
    już obowiązkowo zanim wejdą do przychodni zdrowia, urzędu.
    Teraz testowani są tylko pasażerowie samolotu.

  • 36. Data: 2021-03-19 21:01:32
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.03.19 o 10:23, kapitalikk pisze:

    > No właśnie. Nie mogę wykonać operacji.

    a jaka to operacja wymagała wizyty w oddziale, której to nie dało się
    wykonać wirtualnie ?

  • 37. Data: 2021-03-19 21:19:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Monika Głowacka napisał(a) :

    > a jaka to operacja wymagała wizyty w oddziale, której to nie dało się
    > wykonać wirtualnie ?

    Wypowiedzenie?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 38. Data: 2021-03-19 22:11:26
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 19.03.2021 o 21:19 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Wypowiedzenie?

    Da się zdalnie.
    Kamil

  • 39. Data: 2021-03-20 09:47:28
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > Prosze sciagnac maseczke i nie oddychac przez 10 sekund... ;-D

    No tak to jest wyjście.
    Nie powiedziano mi tego.:)
    Ale wśród latających i unoszących się wirusów dwa wskoczyły na maseczke
    i jeden na twarz i znalazły się pomiędzy masją a twarzą i MAMY CIĘ!!! :)

  • 40. Data: 2021-03-20 09:48:51
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > a jaka to operacja wymagała wizyty w oddziale, której to nie dało się
    > wykonać wirtualnie ?

    oCHHHHHHHHHHH
    Załatwienie możliwości wirtualnego wykonywania operacji.
    Musisz to zrobić osobiście.
    Wirtualnie nie da rady. Tak mi powiedziano w PKO BP