-
11. Data: 2009-09-04 15:33:19
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
> Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
> dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
> dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
> kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.
Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza, że to
oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
12. Data: 2009-09-04 15:39:25
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>
Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
GK
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
13. Data: 2009-09-04 16:01:35
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:33
(autor Boombastic
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <3...@n...onet.pl>):
> Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza,
> że to oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.
Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
raz.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
14. Data: 2009-09-04 16:03:01
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:39
(autor GK
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <h7rcbd$l41$1@inews.gazeta.pl>):
> Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
> jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
Ale jakie ja tam odszkodowanie dostanę? Przecież to trza udowodnić realne
straty. A jak udowodnię, że przez 3 dni N klientów próbowało się dodzwonić
i poszli do konkurencji? Nie udowodnię tego, bo może nikt nie dzwonił.
Świadczę usługi dla wielu małych klientów.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
15. Data: 2009-09-04 16:28:19
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000, GK napisał(a):
> Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
> jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
>
Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.
--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
-
16. Data: 2009-09-04 16:31:17
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Smok Eustachy pisze:
> Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000, GK napisał(a):
>
>> Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
>> jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
>>
>
> Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.
I w ramach dodatkowej rekompensaty dostanie 10zł extra :) Pamiętacie
wielomiesięczną awarię platformy simplusa kilka lat temu? Jakoś nie
słyszałem, aby ktoś za to dostał superodszkodowanie :)
--
Liwiusz
-
17. Data: 2009-09-04 18:06:23
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: spp <s...@o...pl>
Tristan pisze:
> Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
> pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
> je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
> to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
> raz.
Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
--
spp
-
18. Data: 2009-09-04 18:59:54
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 20:06
(autor spp
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <h7rkv6$og4$1@news.onet.pl>):
> Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
19. Data: 2009-09-04 19:02:26
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: spp <s...@o...pl>
Tristan pisze:
>> Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
>
> A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
> technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
> infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela.
>
Czyli dla Ciebie partnerem jest Bluemedia więc wszystko co Tobie na
temat innych przekazują włóż między bajki. :(
--
spp
-
20. Data: 2009-09-05 05:29:40
Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>
Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
news:h7qsao$s36$1@news.interia.pl...
>W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22
> (autor
> publikowane na pl.soc.prawo,
> wasz znak: <h7qt9i$a5r$1@inews.gazeta.pl>):
>
>> Przenies numer do Ery :-)
>
> Za późno. Poza tym, Era ma ciulatą ofertę. Chyba żeby w Heyah. Ale wtedy
> stracę doładowania mbankowe. Ale nie w tym rzecz. to pl.soc.prawo i chodzi
> mi o to, jak mogę zmusić Polkomtel do aktywowania karty.
>
>
Podpisując z nimi umowę??